امروز شنبه, 03 آبان 1399 - Sat 10 24 2020

منو

اداره اموال و اوراق بهادار

اداره اموال و اوراق بهادار

اداره اموال و اوراق بهاداراداره کل امور اقتصادی و دارایی به طور کلی مسئول اجراي صحيح قوانين و مقررات و مصوبات اداري، تشكيل و اداره كميته‌ها و شوراهاي ذي‏ربط، تهيه و تنظيم برنامه‌هاي مربوط به امور پرسنلي و تشكيلاتي، راه‌اندازي چرخه‌هاي يادگيري با اولويت‌ آموزش‌هاي پودماني و فناوری اطلاعات و ارتباطات و هماهنگي در راه‌اندازي نظام پيشنهادات اداره کل می‌باشد. این اداره ازگروه فناوری اطلاعات، ذیحسابی و اداره امور مالی و اداره امور اداری و تدارکات تشکیل شده است. همچنین کارشناسان حقوقی، بودجه و آمار و اطلاعات نیز زیرمجموعه این اداره قرار می‌گیرند.

از مهمترین وظایف مجموعه این اداره می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

   برنامه‌ریزی و اقدام لازم برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان؛

   بررسی و ارزیابی عملکرد کارکنان و نظارت بر نحوه انجام کلیه امور پرسنل از نظر رعایت کامل قوانین و مقررات و ضوابط مربوط؛

   بررسی و تأمین نیازهای آموزشی کارکنان واحدها و انجام مراحل آموزش قبل و ضمن خدمت کارکنان و پیشنهاد لازم در این مورد به مرکز نوسازی و تحول اداری؛

   بررسی و تأمین نیازهای رفاهی کارکنان و نظارت و سرپرستی و پرداخت وام کارکنان اعم از وام صندوق رفاه، مسکن وسایر تسهیلات اعطایی از بانک‏ها؛

   بررسی، پیگیری و نظارت مسائل حقوقی و قضایی؛

   نظارت و هماهنگی اقدامات لازم به منظور تهیه و تنظیم بودجه پیشنهادی جاری و عمرانی دستگاه با واحدهای ذی‏ربط و پیگیری‏های لازم؛

   مدیریت انبارو صدور دستورات لازم نسبت به تدارک و خرید لوازم و مواد مصرفی مورد نیاز با توجه به اعتبارات تخصیصی؛

   انجام امور مربوط به احکام کارمندان، پرداخت حقوق، بیمه و سایر مزایا؛

   انجام امور دبیرخانه؛

   تهیه نیازهای سخت افزاری و نرم‏افزاری واحدهای اداری و کارکنان و پشتیبانی فنی از آن‏ها؛

   نظارت بر عملکرد سرور اداره؛

   نظارت بر عملکرد شبکه‌های ارتباطی اداره نظیر شبکه داخلی، شبکه اینترنت، شبکه MPLS و شبکه دولت؛

   تعیین روش‌های حفاظت و کنترل سیستم‏ها (کامپیوترها و سخت‌افزارهای شبکه).

با توجه به وظایف تعیین‌شده برای اداره اموال و اوراق بهادار، می‌‌توان چشم‌انداز و اهداف این اداره را به شرح زیر بیان نمود:

- تأمين، حفظ و ارتقاء منابع انساني متخصص و كارآمد براساس شايسته سالاري و عدالت محوری؛

-ايجاد و توسعه دارايي‏هاي معنوي از طريق خلق، ذخيره، انتشار و بكارگيري دانش كارمندان مجرب؛

-ارتقاء سطح كيفي زندگي كاري كاركنان با برنامه‌ريزي، پشتيباني و نظارت بر ارائه بهنگام خدمات اداري، مالي و رفاهي مبتني بر رعايت كرامت انسانی؛

-  يكپارچه سازي و مكانيزه نمودن سيستم‏هاي اداري و مالي به منظور كاهش زمان ارائه خدمات؛

- نظارت كامل بر حسن اجراي مصوبات و بخشنامه‌هاي اداري، مالي، رفاهي و بودجه‌اي؛

 - توانمندسازي كاركنان از طريق برنامه‏ريزي و نظارت بر حسن اجراي دوره‏هاي آموزشي در چارچوب نظام آموزشي هدفمند؛

- ايجاد ارتباط مستمر و فعال با واحدهاي درون سازي و برون سازمانی؛

- ارائه گزارشات تحليلي مربوط به بودجه سازمان به منظور اخذ تصميمات لازم در جهت تأمين منابع مالي مورد نياز و نظارت بر حسن اجراي آن؛

- هم افزايي و سرعت بخشي به خدمات رساني با ايجاد هماهنگي بين واحدهاي سازمانی؛

- تأمين بهنگام نيازمندي‌هاي كالا و تجهيزات مورد نياز و نگهداري اموال با حداكثر كيفيت و حداقل هزینه؛

- بهبود مستمر سیستم‌ها، فرآیندها و ارتقاء بهره‌وری شرکت با محوریت فناوری‏های روز دنیا.

طراحی و توسعه : شرکت فرزانگان کویر , تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ می باشد

مجوز استفاده از قالب مذهبی قدر براي اين دامنه داده نشده , برای دریافت مجوز قالب بر روی لینک ، ( درخواست مجوز ) کلیک کنید